Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | Чутки та новини » | ТБТиждень. 4.04-8.04.2005 » 

неділя, квітня 10, 2005 

Недільний вечір в компанії телевізора

Якщо серьйозно поглянути на вечірній ефір, то можна відверто сказати, що дивитися у нас немає чого. Єдиний виняток, який, як завжди, лише підтвержує правило, це "Час-Важливо" на 5-тому. Про іншу аналітику я би сказав так :
- 1+1. Андрій Тичина. Слабенько. Справжньої аналітики немає.
- Інтер. Останнім часом не дивлюся через небезпечність для нервової системи. Десятихвилинного сюжету про з'їзд СДПУ(о) минулого тижня вистачить мабуть ще на півроку, як не більше.
- ICTV. Кісельов. Саме прізвище ведучого змушує мене відмовитися від намагань його подивитися. Та й час не дуже зручний.
- 1-ий. Не дивлюся принципово десь з 1995 року :)
- 5-тий. Окрім "Часу-Важливо", який я вже згадував, підсумковий недільний "Час" являє собою, фактично, збірку новин за тиждень. Така передача, безумовно цікава, але лише у випадку, коли ти випав з новинного контексту на тиждень. Мені особисто вона буде дуже зручною, коли я повернуся з відпустки. Але наразі я волів би побачити справжню аналітику. Аналіз політичних, бізнесових процесів, прогнози на тиждень. Це все справді те, чого не вистачає.

Ось, в принципі, чому я вибирав прогулянку парком цього недільного вечора замість перегляду "аналітичних" передач :))

Реклама