Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | Суспільне телебачення України -канали, які ми потр... » | Сьогодні премєра сводбоди слова » | Тимошенко Наживо » | УТБ і урядова криза » | Перший канал розпочинає новий телесезон » | Новий сезон на «5 каналі» » | 24 августа на УТ-1 » | З 24 серпня в Першого Національного - новий імідж ... » | З 19 вересня "Новий канал" розпочне новий телевізі... » | Перший національний реформує спортивне мовлення » 

вівторок, вересня 13, 2005 

Перший канал змінює сітку мовлення з 19 вересня

Національна телекомпанія з 19 вересня змінює сітку мовлення Першого каналу. Як говориться у розповсюдженому сьогодні прес-релізі, при утворенні нової сітки канал керується такими вимогами: рейтинг, зручність для глядача, виконання державного замовлення, створення каналу, гідного України.

Розробники сітки виділяють кілька принципово нових для державного каналу підходів:

1. Перехід до блочної схеми мовлення. Програми каналу, розраховані на схожу аудиторію, будуть згруповані у цілісні часові блоки. Наприклад, з 15:15 до 17:00 у програмі буде дитячо-молодіжний блок (12 програм). З 11:30 до 15:00 передбачений блок публіцистичних програм.

2. Сильний вечірній прайм. „Легкий” випуск новин о 18:30, художній фільм о 19:00, інформаційна година о 21:00 і лінійка публіцистичних програм о 22:00, за задумом, мають дозволити каналу вступити у конкуренцію за вечірній прайм-тайм.

3. Зміцнення державного замовлення. Ставка зроблена на циклічні програми, які у змозі давати повноцінний продукт щотижня і мають перспективу росту.

4. Сильне спортивне мовлення. Восени канал планує трансляцію щонайменше трьох ключових спортивних подій: Ліга чемпіонів, Чемпіонат України з футболу, Чемпіонат України з баскетболу.

Віце-президент НТКУ Андрій Шевченко стверджує, що ця сітка - продовження тих змін, які були започатковані на компанії у 2005 році. „Реалістично віддачу у вигляді рейтингів і довіри ми розраховуємо отримати взимку, - каже Шевченко. – Але уже сьогодні ця сітка буде заявкою на утворення сильного, популярного і впливового Першого каналу”.

Реклама