Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | «5 канал» обурений діями НТН » | Ющенко нарешті виступить на телебаченні » | "Форум" на 5-тому каналі - "Джинса" в ефірі » | Вахтанг Кіпіані став випускаючим редактором на К1 » | ЦЕНЗУРА НА 5 КАНАЛІ І ТЕЛЕКРИТИЦІ » | ТРК “Славія-ТБ” заявляє свої права на бренд СТБ » | Ще про 5-тий канал » | Ґонґадзе Георгій Русланович » | Нова програма на 5-тому каналі » | Сьогодні виповнюється 5 років тому, як зник Георгі... » 

середа, жовтня 19, 2005 

„5 канал” знову переміг у конкурсі на канали мовлення

Сьогодні Нацрада продовжувала підводити підсумки конкурсу на на частоти і канали мовлення, оголошеного 16.07.2005 року.
„Експрес-Інформ” („5 канал”) став переможцем у конкурсі на інформаційний канал мовлення, що охоплює 10 міст (62 ТВК у Ялті, 62 ТВК у м. Сімферополі, 41 ТВК у Євпаторії, 62 ТВК у м. Керчі, 62 ТВК у м. Павлограді, 62 ТВК у м. Донецьку, 42 ТВК у м. Новомиколаївці, 62 ТВК у м. Луганську, 6 ТВК у м. Кобиляках, 62 ТВК у м. Хмельницькому).

Спочатку на цей канал претендували „ТОНІС”, НБМ, ТРК „Служба інформації” (НТН) та „Експрес-інформ” („5 канал”). Але свою кандидатуру  першим зняв „ТОНІС”, потім НБМ, а заявка на участь в конкурсі ТРК „Служба інформації” не розглядалась, оскільки, за словами Віталія Шевченка, заявка стосувалась лише деяких міст, а не всього каналу мовлення. Крім того, керівництво компанії на засіданні присутнє не було. Тож переможцем стала ТРК „Експрес-інформ”, яка має в своєму складі вже 2 канали мовлення та ще окремі частоти.

Серед інших конкурсних позицій переможцями стали переважно місцеві мовники.

В конкурсі на радіочастоти канали мовлення отримали ТРК „Радіо Ера” та НБМ.
ТРК „Радіо Ера” стала переможницею у конкурсі Нацради на канал, де особливі конкурсні умови включали інформаційний характер мовлення. Цей канал охоплює 15 міст України. Крім „Радіо Ера”, на канал претендували, зокрема, Національна радіокомпанія, ТОВ „ТРК Клас” та ОНІКС.

А в конкурсі, де особливою умовою була українська мова перемогу здобув „ТРК НБМ”, випередивши, крім вищезазначених, також радіокомпанію „ГАЛА”, ТРК „ЛЮКС”, „Енерджі Медіа”, „Європу-Плюс” та ін.

Наталія Данькова, "Телекритика"

Реклама