Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | В Україні з'явиться Playboy-TV. Якщо дозволить Нац... » | ТРК Україна незабаром планує повністю перейти на у... » | Канал М1 транслюватиме Віденський бал у прямому еф... » | Антимонопольний комітет зайнявся ЗАТ "Воля-Кабель"... » | 25 жовтня на «П’ятому» - марафон вільної журналіст... » | УТ-1 та "5 канал" у прямому ефірі покажуть продаж ... » | „5 канал” знову переміг у конкурсі на канали мовле... » | «5 канал» обурений діями НТН » | Ющенко нарешті виступить на телебаченні » | "Форум" на 5-тому каналі - "Джинса" в ефірі » 

пʼятниця, жовтня 21, 2005 

Телеканал СТБ одержав нагороди на Євразійському конкурсі

16 жовтня в Москві відбулося нагородження переможців Першого Євразійського конкурсу «Зовнішність телеканалу-2005» у рамках 6-ї щорічної конференції з одноіменною назвою. Організатор заходу - Євразійська Гільдія телевізійних дизайнерів і промоутерів.

              Телеканал СТБ став призером конкурсу одразу в двох номінаціях. У номінації «Кращий промо-ролик фільму або серіалу» СТБ присудили друге місце за промо-ролик для серіалу «4 танкіста і пес» (перше місце в цій номінації одержав телеканал «ОРТ» (Москва) за промо-ролик до фільму «Кримінальне чтиво», а третє – російський телеканал «ТНТ» за проморолик до фільму «Собаче серце»). У номінації «Кращий промо-ролик документальної або науково-популярної програми» каналу СТБ присуджено третє місце за роботу «Весь світ. Таємниці древніх імперій», який було створено для промотування серії документальних фільмів, які транслюються на СТБ. «Думаю, цінність цих нагород вельми висока – адже оцінювали наші роботи не сторонні спостерігачі, а професіонали, які самі створили немало прекрасних робіт в галузі телевізійного дизайну і промоушн, - упевнена промо-директор телеканалу СТБ Вікторія Волонтирець, -  Наступного року ми обов'язково братимемо участь в цьому конкурсі з новими роботами».
               Окрім СТБ з українських телеканалів свої роботи на конкурсі представляли телекомпанія «1+1 Відеодизайн» та телеканал «Тоніс». На конкурс було подано близько 400 робіт від більш ніж 80-и телекомпаній Росії і країн СНД. У конкурсі брали участь роботи телевізійного дизайну і промоушн з Москви, Санкт-Петербурга, Києва, Красноярська, Пермі, Омська, Іркутська, Волгограду, Салехарда, Нижнього Новгорода, Самари, Чебоксар, Калінінграда, Мінська, Ханти-Мансійська, Новокузнецька, Челябінська, Томська, Казані, Єкатеринбурга, Тюмені та інших міст. Конкурс проходив у 14-и номінаціях, серед яких: «Краща ефірна ідентифікація каналу», «Краща упаковка новин», «Кращий дизайн логотипу», «Кращий промо-ролик спеціальної ефірної події» та ін. За словами організаторів конкурсу, ідею його створення підказав досвід. Звичайно слов'янські роботи на західних конкурсах оцінюються з позиції інтернаціонального і навіть наднаціонального сприйняття, як оцінювалися б в Росії або Україні роботи з Іспанії, Франції, Сенегалу або інших країн. І в результаті цього дуже багато робіт, прекрасно виконаних слов'янською людиною для слов'янського глядача, не можуть бути адекватно оцінені закордонними професіоналами. «І цю різницю в сприйнятті неодноразово підкреслювали як вітчизняні, так і західні колеги: англійці або німці захоплюються роботами, а вітчизняний глядач навіть не розуміє, про що мова, настільки все залежить від менталітету країни, її культури і мови». Перший Євразійський конкурс «Зовнішність телеканалу» покликаний підняти авторитет вітчизняних дизайнерів і промоутерів, як серед колег «по цеху», так і на західному телевізійному ринку. Конкурс «Зовнішність телеканалу» офіційно підтримали Фонд «Академія Російського телебачення», «Національна Асоціація телерадіомовлення» і АНО «Інтерн`юс».
                За кожну роботу, що брала участь в конкурсі виставлялися дві оцінки. Оцінювалася відповідність завданню і творче рішення. Оцінки виставлялися за шкалою від 1 до 10, де 10 — найвищий бал. Суддівство проводилося в два етапи. На кожному з яких кожен член журі оцінював свій суддівський пакет, що містить декілька повних або неповних номінацій. Ці пакети організатори формували так, щоб забезпечити у всіх номінаціях участь найбільшого числа членів журі. Роботи, що одержали прохідній і вищий за прохідний бал, потрапляли на другий етап суддівства. На другому етапі кожен суддя одержував новий суддівський пакет з іншими номінаціями і іншими роботами. Оцінки кожної роботи по двох етапах підсумовувалися і у фінал виходило по три роботи в кожній номінації, що набрали максимальну кількість балів.
                 Склад журі: Сергій Шанович, арт-директор ВАТ "Телекомпанія НТВ"; Регіна Юркіна, керівник відділу анонсування „Першого Каналу”; Олександр Дулерайн, заступник генерального директора з маркетингу ВАТ "ТНТ-Телемережа"; Гліб Олейніков, директор департаменту маркетингу ЗАТ "Мережа Телевізійних Станцій"; Михайло Спіров творчий директор компанії "Координата 20"; Денис Іліков, провідний дизайнер компанії "ТНТ-дизайн"; Сергій Клячкін, провідний дизайнер компанії "Координата 20"; Олексій Пропісцов, начальник відділу спеціального анонсування ДТРК "Культура"; Володимир Батуров, заступник директора Національного дослідницького центру ТБ і радіо "НІЦтелерадіо"; Сергій Дубровін, керівник відділу виробництва "ТОВ Студії Ельф"; Олена Манжула, художник комп'ютерної графіки філіалу ВДТРК " ДОН-ТР".

Прес-служба СТБ

Реклама