Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | О 21.00 на Першому каналі еклюзивне інтерв'ю Прези... » | РЕКЛАМНА ПАУЗА «З’ЇДАЄ» АВТОРСЬКІ ПРАВА » | Відео-подкастінг в Україні » | Ток-шоу «5 з 7»: популярно про серйозне » | Медиа-восстание » | Новий економічний формат на каналі "Київ" » | "Претендент" - нове реаліті-шоу на ІCTV » | Спецпроект «Шанс України 2006» - на телеканалі ICT... » | Влад Ряшин залишає посаду Голови Правління "Інтера... » | На «5 каналі» стартує «Press огляд» » 

четвер, грудня 15, 2005 

Серіал "Бідна Настя" знову в ефірі "1+1" з 19 грудня


"Бідна Настя" - перший проект, створений спільними зусиллями російських кінематографістів і американських фахівців з Columbia Pictures. Розкішна костюмована драма XIX століття - це поєднання наших літературних і кінематографічних традицій з західною системою виробництва.

"Бідна Настя" - проект абсолютно унікальний, - коментує Голова ради директорів каналу "1+1" і генеральний продюсер каналу СТС Олександр Роднянський, - причому унікальний не тільки за масштабом інвестицій, кількістю залучених людей або специфікою нової технології виробництва, яку цей проект презентує. І навіть не безпрецедентною для вітчизняного ефіру кількістю серій - 120! Для мене важливими є амбіції того, хто цей проект ініціював, - Олександра Акопова. Звичайно, вони не могли не підкупити мене і компанію "Columbia Pictures". Саме тому ми з такою радістю і надією підтримали ідею створення "Бідної Насті". Ми сподіваємося, що цей проект зможе конкурувати у просторі значно ширшому, ніж російське телебачення, у просторі, яке називається телебаченням міжнародним. І саме тому "Бідну Настю" я вважаю своєрідним полігоном, на якому будуть відпрацьовані уже відомі далеко за межами Росії технології, реалізовані таланти людей, які в нас працюють, випробовувані моделі співпраці американських і російських професіоналів. І, можливо, саме "Бідна Настя" стане платформою для того, щоб у майбутньому російські телевізійні проекти стали звичним продуктом на європейських, азіатських, а може, й американських телевізійних каналах".

Прес-служба 1+1

Реклама