Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | Медиа-восстание » | Новий економічний формат на каналі "Київ" » | "Претендент" - нове реаліті-шоу на ІCTV » | Спецпроект «Шанс України 2006» - на телеканалі ICT... » | Влад Ряшин залишає посаду Голови Правління "Інтера... » | На «5 каналі» стартує «Press огляд» » | 5-тий канал давить на свій регіональний офіс? » | «Вечірня казка» повертається! » | Визначена десятка найрейтинговіших телеканалів Укр... » | З 1 грудня канал М1 стає міжнародним » 

понеділок, грудня 12, 2005 

Ток-шоу «5 з 7»: популярно про серйозне

Новий розважальний проект – з наступного тижня в ефірі Першого каналу. Колишня «Студія 5» поступиться своїм місцем і часом в ефірі ток-шоу «5 з 7».

Від старого задуму залишиться хіба що число 5, яке, на думку авторів, є символом комерційного успіху. Все решта – геть. Тепер все інше: інша студія, інші цілі та зміст програми. Про нове українське шоу розповідають один з його ведучих Дмитро Крижанівський та керівник проекту Олександр Косяченко.

- Розкажіть, будь ласка, про концепцію Вашої програми. Яким буде її наповнення?

Д.К.: Жанр – ток-шоу. Програма виходитиме в прямому ефірі щодня у будні. В кожному випуску братимуть участь максимум 8 запрошених гостей, експертів у тому чи іншому питанні. Це люди розумні, красиві, благородні, європейсько свідомі, які намагатимуться зруйнувати певні стереотипи щодо різних суспільних явищ та проблем і представити зовсім інший погляд на ці речі. Вони приходять до нас, щоб з’ясувати стосунки, позиції, погляди, принципи. Наша мета – не диктувати умови, правила поведінки, а дати висловити різні точки зору. Наша мета – досягнути того, щоб глядач сам відчув, де криється істина. Програма обіцяє бути достатньо динамічною, конфліктною та дуже емоційною.

- Який спектр тем Вас цікавить?

О.К.: Теми програми найрізноманітніші - соціальні, політичні, етичні, культурологічні, навіть скандальні. До речі, почати ми плануємо саме зі скандалів для підвищення рейтингу, а потім поступово перейдемо до інтелектуального епатажу.

- В якій послідовності чергуватимуться теми?

Д.К.: На тиждень ми маємо 5 ефірних днів, відповідно, 5 тем, які залежатимуть від основних подій дня. Але, звичайно ж, ми будемо зважати і на настрій кожного дня тижня. Так, наприклад, понеділок – день важкий, відповідно тема програми – серйозна, злободенна, яка стосуватиметься політичних перипетій або ж якихось економічних негараздів. Вівторок – сімейний вечір, що буде присвячено проблемам батьків і дітей, питанням освіти і так далі. П’ятниця налаштована вже на відпочинок – тема програми, очевидно, матиме розважальний характер.

- Хто ведучі програми?

О.К.: Вести програму будуть дві пари ведучих: Аліна Оборська і Дмитро Крижанівський та Галина Янішевська і Тимур Мірошниченко. Їхні обличчя вже відомі аудиторії, оскільки всі вони до цього були ведучими «Студії 5». Це люди молоді, стильні, спортивні і впевнені.

- Як відбувається підбір запрошених гостей?

Д.К.: За нашим задумом, у кожному випуску програми буде хоча б одна відома особа – політик, спортсмен, артист. Це людина досить авторитетна, до думки якої прислухаються. Також підбираючи героїв програми, ми будемо брати до уваги і плітки про цих людей.

- Чому буде присвячено перший випуск «5 з 7»?

О.К.: Перший випуск ток-шоу «5 з 7» вийде в ефір 12 грудня о 17.20. Його тема присвячена Києву, а саме зовнішньому вигляду міста. Серед запрошених гостей – молоді українські архітектори, які виступатимуть проти руйнування столичних пам’ятників архітектури, оскільки зараз це явище є досить поширеним. Їхня основна думка: «Залиште нам місто таким, яким воно є зараз». Опонентом до такої точки зору стане Лариса Скорик, котра відстоюватиме своє бачення збереження вигляду старого міста.

Д.К.: Паралельно обговорюватимуться питання спадку колишнього головного архітектора Києва Сергія Бабушкіна, питання підвищення цін на квартири тощо. Висновок програми буде таким: потрібно думати про естетизацію суспільства, а не тільки про гроші, потрібно виховувати в людині бажання до прекрасного.

- Розкажіть про інші теми наступного тижня.

О.К.: Як наслідок першого дня обговорення, виникає наступна тема – молодіжне кредитування. Ми будемо виходити з того, що молодіжне кредитування – це повний міф. Є ідея, є бажання, але немає реальної для цього бази. В студію буде запрошено людину, яка на власному досвіді переконалась, що пройти всі умови молодіжного кредитування неможливо. Інші теми: легалізація маріхуани, вища освіта в Україні, батьки і діти – хто кого виховує, скільки коштує стиль, найромантичніша професія сьогодні та інші.

- У чому особливість вашої програми, адже ток-шоу в українському ефірі чимало?

Д.К.: На відміну від інших ток-шоу, ми не наслідуємо класичну форму американського ток-шоу: ведучі – гості – глядачі. Точніше не повністю наслідуємо. Зокрема, у нас в студії не буде глядачів. Так, в інших варіантах, якщо гість говорить якісь дурниці, то завдяки аплодисментам глядачів це стає непомітним і тому сприймається як цілком нормальне. Наша мета – зміст. Зміст не поверхневий, а якомога глибший. І зробити це потрібно так, щоб представити серйозну тему у вигляді популярної розмови. Ось в цьому і є наше ноу-хау на тлі інших українських каналів.

- Яка цільова аудиторія програми «5 з 7»?

О.К.: Наші глядачі – це люди від 14 років і більше. Відповідно, ми обговорюватимемо теми, які цікаві і цій віковій категорії також. Кожен з телеглядачів зможе взяти участь в обговоренні, подзвонивши до студії під час прямого ефіру. Якщо ж думка когось з аудиторії виявиться несподіваною і оригінальною та привнесе новий поворот конфлікту, це буде відзначатися.

- Розшифруйте назву програми «5 з7». Що вона означає?

Д.К.: Насправді варіантів того, як назвати програму було дуже багато. Серед них і «19 поверх», «Попереду Першого», «Пошукісти». Після триденних роздумів, назву програми висловив президент НТКУ Віталій Докаленко. Цьому є два пояснення. По-перше, 5 днів з 7 виходитиме в ефір наша програма. По-друге, ми віримо в різні містичні моменти, де цифра 5 означає комерційний успіх, а 7 вважається ангельським числом, яке оберігає всіх нас і гарантує духовний розвиток.
Розмовляла Марина Басенко

Реклама