Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | Анонс програми "Свобода слова" » | 5 канал готується до запуску ток-шоу? » | Серіал "Бідна Настя" знову в ефірі "1+1" з 19 груд... » | О 21.00 на Першому каналі еклюзивне інтерв'ю Прези... » | РЕКЛАМНА ПАУЗА «З’ЇДАЄ» АВТОРСЬКІ ПРАВА » | Відео-подкастінг в Україні » | Ток-шоу «5 з 7»: популярно про серйозне » | Медиа-восстание » | Новий економічний формат на каналі "Київ" » | "Претендент" - нове реаліті-шоу на ІCTV » 

пʼятниця, грудня 16, 2005 

5 канал усе більше любить Ющенка, а НТН - Януковича


Передвиборні новини на українських телеканалах не можна назвати цілком об'єктивними і збалансованими, вважає голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.

"Звичайно, зараз немає темників і прямого тиску, ...але при цьому виборчі новини ще не можна назвати цілком об'єктивними і збалансованими", - сказав Чекмишев на прес-конференції в п'ятницю, оголошуючи результати моніторингу загальнонаціональних і російських телеканалів на предмет висвітлення старту виборчої кампанії.

За словами голови комітету, явних симпатій до тієї або іншої партії на українських телеканалах не простежується. Водночас, як підкреслив Чекмишев, "5 канал" "усе більше демонтує визначену заангажованість", віддаючи симпатії провладним партіям, а на телеканалах НТН і ТРК "Україна" простежується тенденція симпатії до опозиційних сил.

За переконанням Чекмишева, українська журналістика переживає зараз певний дуалізм: "Журналісти уже відмовилися від темників, ...але з іншого боку упередження заважає зайвий раз світити месиджи".

Він також повідомив, що тільки "одна десята партійних месиджей знайшла своє відображення на телеканалах".

Лідерами за ефірним часом, як показав моніторинг, є НСНУ, БЮТ і Регіони України.

Інші "прохідні" партії блоки значно рідше звучали в телевізійних ефірах. "Це показує, яка частина інформації...реально дійде до виборця", - сказав він.

Присутній на прес-конференції президент асоціації "Спільний простір" Юрій Нестеряк у свою чергу відзначив, що в представленні партій і блоків українськими телеканалами позитивною тональністю відзначена тільки інформація про БЮТ.

"Саме на цей період якоїсь скандальної інформації (про БЮТ) нема", - пояснив він.

Діяльність НСНУ і "Регіонів України", за словами Нестеряка, висвітлювалася телеканалами в нейтральній або негативній тональності.

Говорячи про моніторинг російських телеканалів, Нестеряк підкреслив, що "вони практично не подають інформацію про передвиборну ситуацію в Україні", віддаючи перевагу повідомленням про плівки екс-майора держохорони Миколи Мельниченка і причетності до "касетного скандалу" спікера Верховної Ради Володимира Литвина.

"Про месиджи на російських каналах узагалі не доводиться говорити", - сказав він.

Моніторинг проводився 5-11 грудня 2005 року комітетом "Рівність можливостей" і асоціацією "Спільный простір" за методом контент-аналізу в рамках проекту "Виборчий моніторинг телевізійних новин" за підтримки Національного Демократичного інституту.

"Інтерфакс-Україна"
http://pravda.com.ua/news/2005/12/16/36722.htm

Реклама