Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


четвер, жовтня 27, 2005 

УТ-1 ОЧОЛИВ КЕРІВНИК "ТОНІСУ"

Президентом Національної телекомпанії України Віктор Ющенко призначив Віталія Докаленка, повідомляють джерела "Української правди".

До цього часу Докаленко керував каналом "Тоніс".

Представить у четвер нового керівника Національної телекомпанії голова секретаріату президента Олег Рибачук, повідомляє прес-служба президента.

Представлення відбудеться о 14 годині в приміщенні НТКУ, там також буде присутній віце-прем'єр В’ячеслав Кириленко.

Як раніше повідомляла Телекритика, у середу на співбесідах на Банковій перебували кандидати на посаду президента НТКУ Віталій Докаленко, Віктор Павлюк та Андрій Шевченко.

Указ щодо призначення керівника НТКУ мав бути підписаний в середу, проте досі він не опублікований.
"Українська правда"

вівторок, жовтня 25, 2005 

Президент призначить голову НТКУ сьогодні або завтра

За інформацією „Телекритики”, вчора президент провів зустріч з кандидатами на посаду президента Національної телекомпанії України Андрієм Шевченком, Віталієм Докаленком, Тарасом Авраховим, Віктором Павлюком, Андрієм Куликовим та Олександром Ткаченком.

В прес-службі Президента цю інформацію підтвердили, і зазначили: „На зустрічі з Віктором Ющенком були присутні декілька кандидатів, зокрема Шевченко, Ткаченко, Куліков. Обговорювались в основному питання дискусії навколо обрання президента НТКУ. Сама зустріч була закритою і представники преси там присутні не були”.

Також, за інформацією прес-служби Президента, на зустрічі було вирішено, що незабаром, „не сьогодні – завтра”, буде оголошено ім’я людини, яка очолить НТКУ.

"Телекритика"

 

"5 канал" сьогодні згадує початок голодування і святкує звання "Кращого каналу року"

Телекомпанію “5 канал” було визнано “Кращим каналом року” на 10-му ювілейному Міжнародному фестивалі журналістики “Віра, Надія, Любов”.
Про це сьогодні повідомила прес-служба "5 каналу". За рішенням журі, до складу якого запрошуються провідні журналісти, представники громадських організацій та журналістських вузів, «П’ятий» переміг у 3-х номінаціях: кращий канал року, кращий журналіст року (яким став Роман Скрипін) та кращий телевізійний проект року, в
категорії «Інформаційні програми» (яким визнано програму “Час: ВАЖЛИВО”).

Як говориться у повідомленні, прикметно, що найвища нагорода в сфері журналістики – статуетка із символічною назвою “Істина”, - є своєрідним втіленням прагнення всіх засобів масової інформації України відстоювати свободу слова в державі.

За інформацією прес-служби "5 каналу"

субота, жовтня 22, 2005 

25 жовтня на 5-тому каналі - фільм-спогад

пʼятниця, жовтня 21, 2005 

«5 канал» вийшов на власних частотах у Житомирі та Кіровограді

«5 канал» продовжує поступово розвивати мережу свого мовлення в Україні. Днями «П’ятий» вийшов в ефір спочатку на 62-му ТВК у Житомирі, а згодом й на 29-му ТВК у Кіровограді.
Ці 2 міста стали, відповідно, шостим і сьомим у переліку таких, де «5 канал» протягом останнього року почав виходити в ефірі.
Нагадаємо, що з 5 серпня канал транслюється на 26-му ТВК у Ніжині. А перед тим на власних частотах «П’ятий» вийшов у Полтаві, Судаку, Нікополі та Кривому Розі.
На сьогоднішній день канал також є присутнім у багатьох містах України в кабельних мережах.
За інформацією прес-служби «5 каналу»

 

Телеканал СТБ одержав нагороди на Євразійському конкурсі

16 жовтня в Москві відбулося нагородження переможців Першого Євразійського конкурсу «Зовнішність телеканалу-2005» у рамках 6-ї щорічної конференції з одноіменною назвою. Організатор заходу - Євразійська Гільдія телевізійних дизайнерів і промоутерів.

              Телеканал СТБ став призером конкурсу одразу в двох номінаціях. У номінації «Кращий промо-ролик фільму або серіалу» СТБ присудили друге місце за промо-ролик для серіалу «4 танкіста і пес» (перше місце в цій номінації одержав телеканал «ОРТ» (Москва) за промо-ролик до фільму «Кримінальне чтиво», а третє – російський телеканал «ТНТ» за проморолик до фільму «Собаче серце»). У номінації «Кращий промо-ролик документальної або науково-популярної програми» каналу СТБ присуджено третє місце за роботу «Весь світ. Таємниці древніх імперій», який було створено для промотування серії документальних фільмів, які транслюються на СТБ. «Думаю, цінність цих нагород вельми висока – адже оцінювали наші роботи не сторонні спостерігачі, а професіонали, які самі створили немало прекрасних робіт в галузі телевізійного дизайну і промоушн, - упевнена промо-директор телеканалу СТБ Вікторія Волонтирець, -  Наступного року ми обов'язково братимемо участь в цьому конкурсі з новими роботами».
               Окрім СТБ з українських телеканалів свої роботи на конкурсі представляли телекомпанія «1+1 Відеодизайн» та телеканал «Тоніс». На конкурс було подано близько 400 робіт від більш ніж 80-и телекомпаній Росії і країн СНД. У конкурсі брали участь роботи телевізійного дизайну і промоушн з Москви, Санкт-Петербурга, Києва, Красноярська, Пермі, Омська, Іркутська, Волгограду, Салехарда, Нижнього Новгорода, Самари, Чебоксар, Калінінграда, Мінська, Ханти-Мансійська, Новокузнецька, Челябінська, Томська, Казані, Єкатеринбурга, Тюмені та інших міст. Конкурс проходив у 14-и номінаціях, серед яких: «Краща ефірна ідентифікація каналу», «Краща упаковка новин», «Кращий дизайн логотипу», «Кращий промо-ролик спеціальної ефірної події» та ін. За словами організаторів конкурсу, ідею його створення підказав досвід. Звичайно слов'янські роботи на західних конкурсах оцінюються з позиції інтернаціонального і навіть наднаціонального сприйняття, як оцінювалися б в Росії або Україні роботи з Іспанії, Франції, Сенегалу або інших країн. І в результаті цього дуже багато робіт, прекрасно виконаних слов'янською людиною для слов'янського глядача, не можуть бути адекватно оцінені закордонними професіоналами. «І цю різницю в сприйнятті неодноразово підкреслювали як вітчизняні, так і західні колеги: англійці або німці захоплюються роботами, а вітчизняний глядач навіть не розуміє, про що мова, настільки все залежить від менталітету країни, її культури і мови». Перший Євразійський конкурс «Зовнішність телеканалу» покликаний підняти авторитет вітчизняних дизайнерів і промоутерів, як серед колег «по цеху», так і на західному телевізійному ринку. Конкурс «Зовнішність телеканалу» офіційно підтримали Фонд «Академія Російського телебачення», «Національна Асоціація телерадіомовлення» і АНО «Інтерн`юс».
                За кожну роботу, що брала участь в конкурсі виставлялися дві оцінки. Оцінювалася відповідність завданню і творче рішення. Оцінки виставлялися за шкалою від 1 до 10, де 10 — найвищий бал. Суддівство проводилося в два етапи. На кожному з яких кожен член журі оцінював свій суддівський пакет, що містить декілька повних або неповних номінацій. Ці пакети організатори формували так, щоб забезпечити у всіх номінаціях участь найбільшого числа членів журі. Роботи, що одержали прохідній і вищий за прохідний бал, потрапляли на другий етап суддівства. На другому етапі кожен суддя одержував новий суддівський пакет з іншими номінаціями і іншими роботами. Оцінки кожної роботи по двох етапах підсумовувалися і у фінал виходило по три роботи в кожній номінації, що набрали максимальну кількість балів.
                 Склад журі: Сергій Шанович, арт-директор ВАТ "Телекомпанія НТВ"; Регіна Юркіна, керівник відділу анонсування „Першого Каналу”; Олександр Дулерайн, заступник генерального директора з маркетингу ВАТ "ТНТ-Телемережа"; Гліб Олейніков, директор департаменту маркетингу ЗАТ "Мережа Телевізійних Станцій"; Михайло Спіров творчий директор компанії "Координата 20"; Денис Іліков, провідний дизайнер компанії "ТНТ-дизайн"; Сергій Клячкін, провідний дизайнер компанії "Координата 20"; Олексій Пропісцов, начальник відділу спеціального анонсування ДТРК "Культура"; Володимир Батуров, заступник директора Національного дослідницького центру ТБ і радіо "НІЦтелерадіо"; Сергій Дубровін, керівник відділу виробництва "ТОВ Студії Ельф"; Олена Манжула, художник комп'ютерної графіки філіалу ВДТРК " ДОН-ТР".

Прес-служба СТБ

четвер, жовтня 20, 2005 

В Україні з'явиться Playboy-TV. Якщо дозволить Нацрада.

Незабаром в Україні з’явиться перший телевізійний канал, який транслюватиме еротичну продукцію. На український ринок виходить компанія Playboy TV, що задовольняє відповідні потреби глядачів по всій Європі.

Наразі в НацРаді готоються до розгляду питання про надання ліцензії каналу на мовлення в кабельних мережах.

 

ТРК Україна незабаром планує повністю перейти на українську

ТРК "Україна" (Донецьк) збирається повністю перейти на мовлення українською до листопада. Про це "Українським Новинам" повідомив представник ТРК.

За його словами, перехід мовлення на украинську викликаний вимогами НацРади.

За інформацією ГлавРед

 

Канал М1 транслюватиме Віденський бал у прямому ефірі

21 жовтня 2005 р. в Національній опері України у Києві відбудеться
Перший Віденський Оперний бал в Україні. Цей Оперний бал у Києві стане
першим заходом такого роду на теренах всіх слов’янських держав,
випередивши навіть Москву.

Пряма трансляція Балу буде вестись на каналі М1.

На Оперний бал очікується близько 1 500 іменитих гостей – політиків,
дипломатів, високопосадовців, бізнесменів, митців та громадських
діячів. Очікується, що участь в балі візьме Президент України Віктор
Ющенко та деякі міністри українського уряду.

Програма, яка триватиме до світанку, відповідає програмі Оперного
балу у Відні і включатиме в себе урочистий святковий полонез, яким буде
відкрито бал, найкращі вальси, танцювальну музику для стандартних
танців з двома симфонічними оркестрами, музику в стилі «латіно» та
вишукані бальні мініатюри. Крім цього звучатимуть також тірольські
наспіви у виконанні фольклорного ансамблю з Австрії. Планується також і
бальна лотерея з цінними призами.


За інформацією прес-служби каналу М1

 

Антимонопольний комітет зайнявся ЗАТ "Воля-Кабель"

Антимонопольний комітет України прийняв рішення рекомендувати ЗАТ "Воля-кабель" утриматися від підвищення тарифів на пакет аналогового телебачення з 18 грн. до 20,2 грн.

"У результаті аналізу ми виявили наявність статті витрат (при формуванні тарифів "Воля-кабель"), що, на наш погляд, є не обґрунтованою. Це і дозволило АМК прийняти дане рішення", - заявив голова АМК Олексій Костусєв.

При цьому він уточнив, що мова йде про витрати, пов'язані з технічним обслуговуванням мереж компанії. "Вони, на наш погляд, не набагато, але все-таки завищені", - підкреслив він.

Голова АМК також відзначив, що "Воля-кабель" може не прислухатися до рекомендацій комітету і все-таки підняти існуючий тариф, "але, інша справа, як на це зреагуємо ми".

Костусєв пояснив, що такий факт АМК буде розглядати як зловживання монопольним положенням компанії "Воля-кабель". "Ми можемо розглядати цю ціну як монопольно високу і порушити справу", - сказав він, додавши, що виконання компанією "Воля-кабель" рекомендацій АМК дозволить киянам у цілому заощадити більш 300 тис. грн. на місяць.

Як підкреслив Костусєв, кожен учасник ринку кабельного ТВ повинен установлювати свій тариф з урахуванням витрат і пам'ятати, оскільки у своєму сегменті він займає монопольне положення, будь-які спроби установити економічно необґрунтовані тарифи комітет буде жорстко припиняти.

Як повідомлялося з посиланням на прес-службу АМК, "Воля-кабель" звернулася в комітет із проханням роз'яснити правомірність підвищення тарифів на соціальний аналоговий пакет.

Раніше президент ЗАТ "Воля-кабель" Сергій Бойко заявляв про те, що компанія не планує підвищувати вартість пакету програм у соціальному аналоговому форматі (пакет "Україна"). Однак припустив, що якщо в проект держбюджету будуть внесені зміни, вартість пакета "Україна" у наступному році трохи зросте.

"Відповідно до законопроекту про держбюджет на 2006 рік при рівні інфляції в 9% вартість пакета "Україна" не перевищить 20 грн. (на сьогодні - 18 грн.).

За даними Бойка, ціну того ж пакету "Україна", але в цифровому форматі мовлення, компанія "Воля" планує установити нижче 18 грн. для стимулювання підписки абонентів на цифровий пакет.

Компанія "Воля" надає доступ передплатникам до пакетів програм кабельного телебачення, представлених торговельною маркою "Воля Преміум ТБ", а також доступ до ресурсів інтернет, представлений торговельною маркою "Воля Бродбенд".

Українська правда

 

25 жовтня на «П’ятому» - марафон вільної журналістики

25 жовтня, у вівторок, впродовж цілого дня в ефірі „каналу чесних новин” триватиме телевізійний марафон.
Того ж дня рівно о 21.00 на «5 каналі» відбудеться прем’єра фільму «Право на професію!..»

25 жовтня 2005 року виконується рівно рік, як журналісти «5 каналу» та Народного радіо «Ніко» на знак протесту проти системних утисків свободи слова в Україні та випадків тиску на «5 канал» розпочали голодування .

„Це був початок нової сторінки в історії української журналістики”, - говориться у повідомленні. „Початок безкомпромісної боротьби за свободу слова. Саме за ініціативою «5 каналу», який закликав всіх колег до солідарності, в Україні тоді розпочалася журналістська революція.”
«Цей фільм про журналістику, про її клінічну смерть та нове народження. Цей фільм про «5 канал» та його боротьбу за право власного голосу.

За інформацією прес-служби 5 каналу

середа, жовтня 19, 2005 

УТ-1 та "5 канал" у прямому ефірі покажуть продаж Криворіжсталі

Національна телекомпанія України та 5 канал планують вести пряму трансляцію конкурсу з приватизації комбінату „Криворіжсталь”.

На Першому каналі процедура має розпочатися в понеділок, 24 жовтня, об 11:00.

Підтвердження того, що конкурс відбудеться згідно із попередньо заявленими планами, НТКУ отримала у другій половині дня у вівторок від Фонду державного майна України.

„Канал розраховуємо отримати справжню телевізійну подію, - говорить віце-президент НТКУ Андрій Шевченко. – Це буде знаковий ефір, оскільки країна вперше зможе на власні очі побачити, як робиться велика приватизація. Канал із задоволенням зробить свій внесок у те, щоб такі важливі рішення ухвалювалися прозоро, - це наша місія”.

«5 канал», продовжуючи сталу вже традицію, починаючи з 10.45 одночасно з перебігом конкурсної процедури проводитиме у своїй студії телемарафон, у якому візьмуть участь експерти з цього питання.

Серед запрошених висловити свою точку зору на проблеми навколо „Криворіжсталі” - керівник Центру економічного розвитку, радник Президента України Олександр Пасхавер.

Також безпосередньо з місця події про подробиці її перебігу повідомлятиме кореспондент «5 каналу».

Як неодноразово повідомлялося, на понеділок, 24 жовтня заплановано проведення процедури продажу 93,02% акцiй ВАТ "Криворiжсталь", що належать державi.

За інформацією прес-служб НТКУ та "5 каналу"

 

„5 канал” знову переміг у конкурсі на канали мовлення

Сьогодні Нацрада продовжувала підводити підсумки конкурсу на на частоти і канали мовлення, оголошеного 16.07.2005 року.
„Експрес-Інформ” („5 канал”) став переможцем у конкурсі на інформаційний канал мовлення, що охоплює 10 міст (62 ТВК у Ялті, 62 ТВК у м. Сімферополі, 41 ТВК у Євпаторії, 62 ТВК у м. Керчі, 62 ТВК у м. Павлограді, 62 ТВК у м. Донецьку, 42 ТВК у м. Новомиколаївці, 62 ТВК у м. Луганську, 6 ТВК у м. Кобиляках, 62 ТВК у м. Хмельницькому).

Спочатку на цей канал претендували „ТОНІС”, НБМ, ТРК „Служба інформації” (НТН) та „Експрес-інформ” („5 канал”). Але свою кандидатуру  першим зняв „ТОНІС”, потім НБМ, а заявка на участь в конкурсі ТРК „Служба інформації” не розглядалась, оскільки, за словами Віталія Шевченка, заявка стосувалась лише деяких міст, а не всього каналу мовлення. Крім того, керівництво компанії на засіданні присутнє не було. Тож переможцем стала ТРК „Експрес-інформ”, яка має в своєму складі вже 2 канали мовлення та ще окремі частоти.

Серед інших конкурсних позицій переможцями стали переважно місцеві мовники.

В конкурсі на радіочастоти канали мовлення отримали ТРК „Радіо Ера” та НБМ.
ТРК „Радіо Ера” стала переможницею у конкурсі Нацради на канал, де особливі конкурсні умови включали інформаційний характер мовлення. Цей канал охоплює 15 міст України. Крім „Радіо Ера”, на канал претендували, зокрема, Національна радіокомпанія, ТОВ „ТРК Клас” та ОНІКС.

А в конкурсі, де особливою умовою була українська мова перемогу здобув „ТРК НБМ”, випередивши, крім вищезазначених, також радіокомпанію „ГАЛА”, ТРК „ЛЮКС”, „Енерджі Медіа”, „Європу-Плюс” та ін.

Наталія Данькова, "Телекритика"

пʼятниця, жовтня 07, 2005 

«5 канал» обурений діями НТН

 «5 канал» співчуває колегам з каналу НТН і зичить їм вирішити всі свої проблеми, але категорично протестує проти спроб втягнути «5 канал» в свої правові конфлікти з Нацрадою.

Про це йдеться у розповсюдженій сьогодні заяві прес-служби «5 канал»

Прес-служба каналу нагадає, що у середу 05.10 2005 в ефірі каналу НТН вийшов сюжет «Новий адмінресурс тренується на НТН?», розшифровку якого можна прочитати на офіційному сайті НТН. В сюжеті наведено синхрон генерального директора «5 каналу» Івана Адамчука.

«5 канал» вважає, що фразу: «Хто може претендувати? Я не готовий сказати. Тільки з однієї причини: буде оголошений конкурс – буде видно. Всі телевізійники знають, що «5 канал», який був заблокований в розвитку протягом 5-ти останніх років, очевидно прагне розвиватися», - „грубо вирвано з контексту інтерв’ю і цинічно використано в своїх вузько прагматичних цілях, що є неприпустимим, з точки зору професійної журналістської етики.”

„Іван Адамчук і справді давав інтерв’ю каналу НТН на його прохання і відповів на вісім запитань кореспондента цього каналу” – наголошується у заяві.

Ми щиро співчуваємо колегам і зичимо їм вирішити всі свої проблеми, але категорично протестуємо проти спроб втягнути «5 канал» в свої правові конфлікти з Нацрадою.

До заяви додається повна версія інтерв’ю Івана Адамчука каналу НТН і розшифровка сюжету від 5.10.2005, які ми і наводимо повністю.

”Телекритика”

Інтерв’ю генерального директора «5 каналу» Адамчука І.Д. каналу НТН

(відповідь на прохання прокоментувати ситуацію що склалася довкола НТН - питання до запису не увійшло)

…Ну, якби я був адвокат чи юрист, то, можливо, дав би якісь коментарі з цього приводу. Оскільки я не є ним, то, чесно кажучи, я не хотів би коментувати це рішення. Чи є це тиск на свободу слова? Я хотів би, щоб цього не було. Щоб так це не визначалося.

Іване Дмитровичу, скажіть, будь ласка, Ваш канал був у такій самій ситуації, в якій ми наразі перебуваємо. «5 канал» в тому році пройшов через це. Ми думали, що також пройшли через це. Скажіть, будь ласка, в принципі, ваша позиція – чому зараз таке відбувається?

Ви знаєте, я б не хотів, щоб ситуацію, яка зараз склалася довкола НТН якимось чином порівнювали з тим, що відбувалося з «5 каналом». Це є абсолютно дві різні речі. Я думаю, що це розумієте і ви, і ті люди, які володіють інформацією з приводу того, що відбувається довкола НТН і «5 каналу». Тобто я б не хотів, щоб за вуха притягували 5 канал. Я вже це не раз говорив, і вашому керівництву в тому числі. Я бачу проблему в іншому. І радив би вам, кажу чесно і відверто, звернутися до тої людини, яка видавала ліцензію. Це Борис Іванович Холод. Це людина, яка практично створила проблеми для каналу НТН. І це очевидно.

Тобто, Ви вважаєте, що політичного підтексту немає в цій історії, це чисто законодавча суперечка.

Якщо ви знаєте історію з отриманням ліцензії, то я більше ніж переконаний, це не є політичне замовлення. Це не є політичний процес.

Скажіть, будь ласка, Іване Дмитровичу, а які канали наразі, якщо, не дай Бог, рішенням господарчого суду ліцензію на мовлення в регіонах заберуть, то, в принципі, які канали в Україні можуть претендувати на це покриття?

Я би зараз не хотів робити таких поспішних висновків і прогнозувати, як би воно мало статися. Давайте і ви дочекаєтеся. Я думаю, що для вас є найважливішим, чи станеться той факт, що Національна рада оголосить конкурс. Тільки після того можна буде робити якісь висновки. Ви ж прекрасно розумієте, процес може затягнутися дуже надовго.

Ігор Курус сьогодні заявив на брифінгу в Нацраді, що основне є зачистити частоти

Я не був на брифінгу в Нацраді, такої інформації в мене немає, тому я коментувати цього не можу.

Ви не можете в даному разі сказати, який канал в Україні може претендувати на ліцензії, чи частоти, що належать НТН…

Каналів багато, які розвиваються. І ви їх знаєте, і всі їх знають, телевізійники очевидно знають. Але хто може претендувати? Я не готовий сказати. Тільки з однієї причини: буде оголошений конкурс – буде видно. Якщо він буде оголошений.

Іване Дмитровичу, якщо Ви не можете говорити за інших, то, зокрема, «5 каналу» потрібні частоти, якими володіє НТН?

Питання некоректне.

Давайте коректніше сформулюємо. Чи не вистачає «5 каналу» покриття в регіонах? Чи потрібні йому якісь з тих частот, які, можливо, будуть виставлені на конкурс після суду, якщо він буде на користь Нацради?

Я б теж сказав, що це питання некоректне…. Але і ви знаєте, і, мабуть, керівництво ваше, і не тільки, всі телевізійники знають, що «5 канал», який був заблокований в розвитку протягом 5-ти останніх років, очевидно прагне розвиватися. І це закономірний процес. Абсолютно. Ми хочемо розвиватися, ми будемо розвиватися і будемо намагатися розвиватися.

"Новий адмінресурс тренується на НТН?

[06 жовтня 2005, 11:42]

HTH

Вчасно

Медіа-експерт, Микола Княжицький та екс-віце-прем’єр Томенко стверджують, що в країні вкотре використовують адмінресурс. Напередодні парламентських виборів розпочинається вже звична чистка незручних для влади ЗМІ.

Нині предметом політичних спекуляцій стали частоти для мовлення у сімдесяти п’яти містах України, на яких транслюється НТН. Претендувати на такий ласий шматок покриття можуть багато телеканалів. Втім, за словами Миколи Княжицького, справа не в частотах, а в цензурі.

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення вкотре виступає у ролі провладного цензора. Ще зовсім недавно її поріг оббивав опозиціонер Петро Порошенко – відстоював права «5 каналу». Нині ж свободу слова в Україні намагаються відстояти власники телеканалу «НТН».

Наталія Лігачова, шеф-редактор видання «Телекритика»: «Это канал, который не занимается медиа-киллерством. То есть, телеканал «НТН» достаточно сбалансировано дает информацию и не замечен в каком-то особом медиа-киллерстве. Бывают проблемы у каждого, но это не выпирает».

Микола Княжицький, медіа-експерт: «Якби у вас був покровитель, якби ви належали комуністам, то комуністична фракція встала б у парламенті і сказала б як один, «якщо в нас заберуть цей канал – ми заблокуємо трибуну». Якби ви належали владним фракціям – вас би взагалі не рухали. Навіть, якби ви належали чи були близькими до «Регіонів України», то в межах підписаного меморандуму між Ющенком і Януковичем, мабуть, вас би теж не рухали. А рухають вас якраз через те, що чітко визначеного політичного «даху» у вас немає».

Даху немає, а новий «кучмізм» вже чатує на порозі, - впевнений екс-голова СБУ Олександр Турчинов. Загалом колишні соратники, а нині опоненти влади не в захваті від дій Нацради.

Олександр Турчинов, екс-голова СБУ: «Я не здивуюся, коли почнеться перерозподіл частот і ліцензій на користь тих, хто хоче використовувати адміністративний ресурс під час виборчих кампаній. І, більше того, все це відбувається напередодні виборчої кампанії – це дуже симптоматично. І я змушений констатувати, що «кучмізм», як явище. Сьогодні реанімується в Україні – це, дійсно, небезпечно».

Микола Томенко, екс-віце-прем’єр з гуманітарних питань: «Я юридичні ці нюанси не знаю, але точно знаю, що раніше за одні канали були доручення, зараз за інші доручення. Тобто, я вважає, і то було неправильно, і тепер неправильно».

Телеканали власним коштом спонсорують прорахунок нових частот, тому мають усі права їх зайняти, - впевнений Микола Томенко. Нацрада мала б право пред’являти претензії тільки у разі вкладання своїх чи то пак державних коштів.

НТН сплатив прорахунок частот мовлення, якими і користується. Проте знову виникла ситуація, коли плодами праці НТНівців можуть скористатися інші ЗМІ.

Іван Адамчук, гендиректор «5 каналу»: «Хто може претендувати? Я не готовий сказати тільки з однієї причини: буде оголошений конкурс – буде видно (якщо він буде оголошений). Всі телевізійники знають, що «5 канал», який був заблокований в розвитку протягом останніх п’яти років очевидно прагне розвиватися».

Судовий процес навколо НТНівських частот може затягнутися надовго, - вважає керівник «5 каналу». Втім, Нацрада з питань телебачення та радіомовлення іншої думки і вже переймається проведенням конкурсу. // Анна Суряднова, Ярослав Бондаренко, НТН."

вівторок, жовтня 04, 2005 

Ющенко нарешті виступить на телебаченні

Президент України Віктор Ющенко дав інтерв'ю чотирьом українським телеканалам – "УТ-1", "Інтер", "1+1" та "5 канал". 
Про це у вівторок повідомляє "Новини-Україна" з посиланням на прес-службу голови держави.
Інтерв'ю Ющенка транслюватиметься 4 жовтня о 20.00.
У своїй передвиборчій програмі Ющенко декларував регулярні телевізійні звертання президента до громадян. Тим часом з моменту інавгурації жодного подібного звернення не пролунало.

Реклама