Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | Одеська телерадіокомпанія визнана «Медіа-проектом ... » | Телеканалу «MTV Україна» видадуть ліцензію на супу... » | Аанонс програми Свобода Слова 20 січня » | Костянтина Стогнія засилають до Антарктиди » | Фільми для дорослих показуватимуть після 18:00 » | ENTER Music з 1 січня припинив трансляцію MTV Russ... » | "5 канал" починає показ нової політичної програми ... » | ІCTV розшукує суперідеї » | Анатолій Борсюк „Чорним по білому” покаже, яким ма... » | "Відчайдушні домогосподарки" – незабаром на ІCTV » 

вівторок, січня 24, 2006 

Серед власників телеканалів – Суркіс, офшори та неідентифіковані особи

Українська Гельсінська спілка з прав людини представила список справжніх власників українських телеканалів.

Як сказано в повідомленні прес-служби Гельсінської спілки, власниками Акціонерного товариства закритого типу "Українська незалежна ТВ - корпорація” (телеканал "Інтер”) є Громадське російське телебачення (Росія), Українська асоціація економічного співробітництва та розвитку "Діловий світ” та ТОВ "Пегас Телебачення”.

"Студією 1+1”, за даними Спілки, володіє Олександр Роднянський та "Іноземне підприємство "Інтер Медіа” (резидент України).

У товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV) є 5 власників: підприємство з іноземними інвестиціями "Роял Капітал”, ТОВ "Центральний Московський депозитарій” (Росія), дочірнє підприємство "Промідія”, дочірнє підприємство "Агентство інформаційних технологій”, а також неідентифікована юрособа з ідентифікаційним кодом 13418356.

ЗАТ "Новий канал” володіє підприємство з іноземними інвестиціями "ІННОТЕХ” та ЗАТ "НК-ХОЛДІНГ”.

Власниками ЗАТ "Міжнародний медіа центр - СТБ” є ЗАТ "Міжнародний медіа центр”, компанія "Шачар ентерпрайзес інк.” (США) та корпорація "Інтерньюз нетуорон "k” (США).

Власниками ЗАТ "Телекомпанія ТЕТ” є Ігор Суркіс, ТОВ "Інвестпроект", ТДВ "ОМЕТА private", компанія "Suniflеon Holding Limited", компанія "Shonest Investments Limited" (дві останні зареєстровані за однією адресою на острові Тортола (Британські Віргінські острови).

ТОВ "Телерадіокомпанія "Експрес-інформ” - "5 канал” володіє ЗАТ "Український промислово-інвестиційний концерн” та дочірнє підприємство "Експресінформ-студія”.

Водночас підприємством з іноземними інвестиціями у формі ТОВ "Телерадіокомпанія "НБМ” – "5 канал” володіє приватна компанія "Какао енд Шугар Інтернешенал” (Бельгія), ТОВ "Трансат-Брок”.

Власниками ТОВ "Телестудія "Служба інформації” – канал НТН є ТОВ "Капіталінвест” та неідентифікована юридична особа з ідентифікаційним кодом 32727508.

ЗАТ "Наше радіо” володіє компанія "INTERUKY HOLDINGS LIMITED” (Кіпр), Андрій Олегович Волков та неідентифікована юридична особа з ідентифікаційним кодом 23512955.

Українська правда

Реклама