Ми перебралися на tv.mycity.com.ua!!!


« Home | К1 запускає нови проект » | Термін прийому заявок на теледебати, які проводить... » | З ефіру каналу "НТН" знято програму "Ціна питання"... » | Оновлено : Нові проекти "Закритої зони" » | Анонс програми "Свобода слова" » | Канал "1+1" представляє проект "Вибори-2006. Телед... » | Новий проект “Нового каналу” - “ТерраРепортера”! » | На ICTV стартує новий підсумковий інформаційний пр... » | У Львові порушено кримінальну справу проти телевіз... » | ТЕТ отримав попередження за трансляцію «Вікон» Наг... » 

понеділок, лютого 20, 2006 

Телеканал «Рівне1» спростовує інформацію щодо фальсифікацій на своєму каналі

Директор телеканалу «Рівне 1», депутат фракції блоку «Наша Україна» обласної ради Віктор Данилов спростував звинувачення ректора Національного університету «Острозька академія» Ігоря Пасічника, що журналісти та працівники телеканалу причетні до результатів інтерактивного опитування під час прямого ефіру міністра освіти і науки Станіслава Ніколаєнка.

Нагадаємо, що опитування проводилося на тему хабарництва у внз області, і за його результатами «Острозька академія» отримала 248 дзвінків і посіла третє місце. Ці результати керівництво внз назвало сфальсифікованими.

Директор телеканалу Віктор Данилов повідомив, що у результаті розслідування проведеного телеканалом, вдалося встановити, що понад 200 дзвінків щодо Острозької академії були зроблені з двох номерів телефонів. І керівництво телеканалу та його працівники до цього не причетні. Крім того ректор Національного університету отримав можливість у прямому ефірі спростувати результати інтерактивного опитування.

Керівництво телеканалу вкотре наголошує, що результати інтерактивного опитування не є репрезентативними, і жодним чином не є соціологічним дослідженням. Вони лише відображають думки найактивніших глядачів телеканалу.

Віктор Данилов наголосив, що законодавство забороняє втручатися у діяльність ЗМІ, а глядачі мають право на отримання неупередженої і об’єктивної інформації.

Рівненська газета

Реклама